Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist is a multiplayer first person escape room / adventure game, where you play as the apprentices of the reclusive sorceror-alchemist "Trismegistus". Your benevolent master managed to trap himself in a prison of his own making, and has bestowed upon you the challenge of releasing him. Of course, to make sure you don't just run away from his cunning riddles, he deigned fit to trap you as well... Find ingredients and discover new potion recipes. Craft unique potions and gain the powers you need to escape. Solve numerous interactive puzzles using logic, observation and communication.