Sengoku Dynasty
Build a life, cultivate your community and start a dynasty in a region once devastated by famine and war. Play solo or in co-op multiplayer and explore a beautiful open world. Gather resources, craft, hunt and build, then automate your village production to survive and grow. Become a great leader either through combat or by building your economy. Experience the beauty of nature and take part in ancient rituals to uncover the mysteries of the divine. Sengoku Dynasty offers an immersive insight to life in medieval Japan: Choose your path as a Leader, Craftsman, Warrior, or Monk and embark on an epic journey. OPEN WORLD VILLAGE BUILDER Take full advantage of the vast world. Begin with a single house, build workshops, forges, taverns and then expand your settlements into multiple flourishing communities throughout the valley. BECOME A TRUE DAIMYO Unify the war-torn land of Nata Valley. Rogue Samurai and bandit clans have filled the power vacuum and threaten the existence of your peaceful villagers. Liberate new territories and repair infrastructure to explore areas rich in vital resources and open the door to even greater challenges. FROM HANDCRAFTING TO AUTOMATION Craft tools, weapons, meals or medicine, and cultivate the land. Then learn how to give jobs and tools to your villagers and see your economy and choices grow exponentially. MASTER AN INTRICATE COMBAT SYSTEM Skill or grind – it’s up to you: Choose your favorite weapon from sticks and spears to masterfully crafted Katanas (swords) and Yumi (bows). By mastering combos, dashes, blocks and parries you can conquer the world. DYNASTY MANAGEMENT Create a prosperous dynasty for generations to come. Oversee the growth and development of your villages. Get married and ensure your legacy continues through your successor. PLAY SOLO AND CO-OP Forge your own path or join forces with your friends to create bigger villages, divide responsibilities and tasks, gather more resources and complete quests and progress together. CUSTOMIZE EVERYTHING Enjoy Sengoku period the way you like. With different game modes and tons of settings, you can optimize the game for yourself – build with one click or disable the whole combat system if you like!