Quarantine Zone: The Last Check
Quarantine Zone: The Last Check puts you in charge of a critical checkpoint during a zombie outbreak. Armed with advanced screening tools and your own instincts, you must decide who gets through and who stays behind. One wrong choice could let the infection slip past your post. But holding the line is only the beginning. You’ll need to manage scarce resources, reinforce defenses, and keep your camp alive as chaos intensifies with each passing day. SEE IT? SORT IT Use high-tech tools to uncover signs of infection among the terrified survivors. Identify contraband, forbidden items, and even rare collectables as you work to keep your checkpoint secure. Send those with suspicious symptoms to quarantine for observation, to the lab for additional screening, or save healthy survivors by sending them to the living block. And those who show to be infected… well, they don't stand a chance anyway. COMMAND THE CATASTROPHE As the survivor population swells, you’ll be relied upon to provide essentials such as power, food, and medicine. When the alarms are raised, pilot armed drones to ensure the infected don’t breach the compound. The better you manage your ever-expanding base, the more resources, tools, and weapon upgrades you’ll unlock. LEARN. ADAPT. SURVIVE. When a quarantined survivor becomes an undead predator, all is not lost! Keep newly turned zombies confined to harvest and prepare samples in return for new tools, staff XP, and long-term upgrades. Individuals with unknown symptoms can also be analyzed, but these tests are always fatal to the subject. Will you choose to preserve life? Or will you pursue knowledge at any cost?