Mr. Shifty
Shift through bullets, and master lightning-fast takedowns in an all new kind of action game from tinyBuild and Team Shifty! Mr. Shifty follows a teleportation-fueled heist to break into the world's most secure facility. Shift through walls, through bullets, cover huge distances and be everywhere at once. One shot kills. Survive on skills. Use distraction, trickery, explore what's possible when stealth and action become one! Toy with enemies, laugh as they use doors to enter rooms Underestimate enemies, and cry as they use group tactics to outsmart Shifty.