Michelangelo: Stonemason Simulator
🗿 IMMERSE YOURSELF IN THE RENAISSANCE AS MICHELANGELO 🗿 As a young Michelangelo, transform raw blocks of stone into 🎨 masterpieces. Every strike with the chisel brings your artwork closer to completion, lets you gain experience, and unlock new abilities. No stress, no rush – the missions are intentionally short and relaxing, ideal for a peaceful evening. Meet Isabella, the sister of Leonardo da Vinci, and her adorable cat 🐱 Gnocchi, who will accompany you on your journey. Experience a charming story and become a master sculptor – a full evening’s experience for the price of a ☕ cappuccino. We hope you have lots of fun! Three River Games (3RG)