Beholgar 2
The ancient evil has awakened, and the fate of the world hangs by a thread. Even Beholgar, the legendary warrior, knows that this enemy cannot be defeated by ordinary steel. There is only one weapon capable of slaying the darkness… but the blacksmith who forged it died centuries ago. To reclaim this cursed blade, Beholgar must descend into the depths of Hell itself, facing demonic horrors, ancient dragons, jinns, and corrupted creatures born from nightmare. Return once again to the brutal world of Beholgar in a dark Metroidvania adventure that blends medieval fantasy with the mysticism of the Arabian Nights. Explore forgotten kingdoms, uncover hidden secrets, forge your own combat style, and fight against the inevitable doom threatening all existence.