Aleesha's Tower
A young woman named Aleesha was hunted and killed, accused of witchcraft. Years later, she comes back to take revenge on all mankind... and it's up to you to stop her! Aleesha's Tower is an action platformer game inspired by the arcade classics of the 80's and 90's. In the game, you are a warrior and must prevent the evil horde created by Aleesha from destroying all mankind. Go through 6 different scenarios, each one with a unique boss at the end. Besides your trusty sword and shield, you'll find various sub-weapons along the way that will help you complete your journey.