TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 ULTIMATE EDITION INCLUDES: - The base game. - Warlords of New York expansion. - Battle for Brooklyn DLC. - 1,000 Bonus Premium Credits. - A level 40 boost, allowing you to jump into the Battle for Brooklyn campaign. - Stash space increase. - All six (6) endgame specializations instantly unlocked. - Eight (8) exclusive missions. - The Battleworn Secret Service Pack. - The First Responder Pack. - The Elite Agent Pack. - One (1) exclusive emote and outfit. Join the Division, an elite group of civilian agents, and save a country on the brink of collapse. In the Warlords of New York expansion, chase your nemesis, Aaron Keener, a rogue ex-Division agent who has taken control of New York. In the Battle for Brooklyn DLC, the fate of Brooklyn is at risk as the Cleaners are set to return and finish what they started in New York. LIBERATE WASHINGTON, D.C. In the wake of the virus, storms, flooding, and subsequent chaos have radically transformed Washington, D.C. It will be up to you to liberate the city and protect what remains of society. GET STRONGER WITH YOUR TEAM Specialize and fight with your friends in online co-op or against others in competitive adversarial PvP mode. EXPERIENCE GENRE-DEFINING ENDGAME Gain access to new specializations such as demolitionist, sharpshooter, and survivalist. Each specialization will open up an entirely new progression system with new skills, mods, and unique talents to acquire and maximize your agent efficiency in your chosen role. ENJOY NEXT-GEN CONSOLE COMPATIBILITY Play at 60 fps and up to 4K resolution on compatible consoles at no additional cost.