Tom Clancy’s The Division 2
Publishers of games you launch receive access to your XBOX profile information and associated data while you play.
Defend and rebuild Washington, D.C. after a devastating pandemic in this tactical open world third-person shooter: TACTICAL COMBAT Engage enemies in intense, cover-based firefights where tactical positioning and utility usage make the difference between life and death. BUILD THE ULTIMATE AGENT Loot and craft cutting-edge gear and learn powerful skills to customize the way you fight. Take things further with Specializations, with roles like the long-range marksman, the demolition expert, the survivalist leader, and more. TEAMWORK SAVES LIVES Team up with up to three other agents for tactical co-op missions where synergy matters. Combine Specializations, share resources, and take on dynamic challenges that scale with your squad. SURVIVE EVER-EVOLVING WASHINGTON, D.C. From tense firefights in changing weather to the constant push and pull of factions warring over map control, the city reacts, adapts, and challenges you to survive with every move you make. VISCERAL ENDGAME Reaching max level is just the start. Dive into high-stakes endgame missions, intense PvP battles, and dynamic world events that push your skills and teamwork to the limit. Every season brings fresh rewards and fierce challenges.