Roboquest
Roboquest is a fast-paced FPS with Roguelite mechanics playable in singleplayer or 2 players co-op. Shoot and run your way through randomly generated environments, pick-up upgrades along the way and blast the powerful big bad bosses you encounter. Upgrade your basecamp and unlock persistent upgrades to customize your playstyle and dive further on each subsequent run.