Penguin's ArcticDex
Waddle across the ice, dive into freezing seas, and reel in a world full of strange and wonderful fish. Sell your catch, upgrade your gear, and plunge deeper into the arctic — from shallow shores all the way down to the submarine depths. Trade fish for adorable monsters at the igloo shop and fill your ArcticDex one creature at a time. With every upgrade you swim faster, catch more, and uncover rarer finds. A charming pixel-art adventure for anyone who loves a relaxing loop of fishing, collecting, and discovery.