Mass Effect 3 plunges you into an all-out galactic war to take Earth back from a nearly unstoppable foe – and how you fight that war is entirely up to you. With over 40+ perfect review scores, USA Today heralds Mass Effect 3 as "the first true blockbuster of the year."