Achilles: Survivor
Every run writes your legend. Achilles: Survivor is a fast-paced, single-player bullet heaven set in Ancient Greece. Play as Achilles - or one of the legendary souls freed from Tartarus - and face relentless waves of enemies. Build deadly structures, evolve your powers, and grow stronger with every run. Defeat your enemies... or die trying. Are you ready for battle? DEFEAT YOUR ENEMIES... OR DIE TRYING Achilles has never faced monsters like this - and now it’s your turn. Dive into chaotic, action-packed runs and hold your ground against relentless waves of enemies. Pick from dozens of powers and transform them mid-run in the Forge. The deeper you go, the tougher it gets. No two runs are the same - and surviving means adapting fast. BUILD LIKE A STRATEGOS Drop flame turrets, raise healing shrines, or summon Myrmidons to fight at your side. Unlike other survivor-likes, your best weapon might be the map itself. Structures aren’t just defenses - they're tactical tools for crowd control, sustain, and damage that can turn the tide of battle. But remember - your resources are limited. Build smart, and you’ll live longer. WIELD THE MIGHT OF LEGENDARY HEROES Achilles made a bit of a mess escaping Tartarus. Now the world’s crawling with souls that shouldn’t be here - and you're one of them. Unlock and master a growing roster of heroes, each with a unique playstyle and signature power. From Achilles' raw melee strength to Paris' precise shots, Pythia’s devastating magic, or Brontes’ brute force - these are just a few of the heroes you can discover in the game. SURVIVE THE TRIALS OF THE OVERLORDS Every region throws new horrors at you - venomous beasts, relentless ranged attackers, and bosses that won’t give you a second chance. Learn their patterns, adapt your build, and survive escalating waves until it’s time to face an Overlord. These bosses don’t wait for you to get ready - they’ll punish weak strategies and reward smart structure placement. GET STRONGER WITH EVERY RUN Death isn’t failure - it’s part of your path. Complete challenges to unlock new characters, earn treasures and Favors, and improve your stats with long-term upgrades. The further you push, the more power you bring into your next run. EXPLORE ANCIENT GREECE Return to the world of Achilles: Legends Untold and slay them all! Battle across mythical arenas drawn from Greek legend, from battlefields of Troy to the depths of Tartarus. Each map features unique objectives, building zones, and mythological threats waiting to be conquered. Special thanks… to YOU We’re a small team making the kind of games we love to play - and they wouldn’t be the same without your feedback. We're adding new content, improving systems, and optimizing performance with every update. Got suggestions, questions, or a wild build to show off? Join our Discord - we’re always listening. Thanks for being part of our journey. See you on the battlefield, Survivors!