tinyBuildPlatformer
In Party Hard, you play as someone who is really tired of the neighbors having loud parties. Instead of calling the police, you decide it’s a better idea to kill everyone – using your faithful knife and the environment. The tactical strategy follows a series of killings at parties through-ought the USA. + On your quest to reach Lovely Planet, you need to balance between jumping around dodging bullets and taking aim for a better shot at your enemies, don't waste time camping at cover spots and waiting for enemies to pop out - artfully evade the onslaught of bullets and defeat all baddies that stand in your way! + No Time To Explain is a game about shooting the ground, putting on weight and setting your body on fire. Blast yourself through time and alternate realities to rescue your future-self from a giant crab sent by your evil time-twin from another dimension!