Revhead
This isn’t a racing game. It’s everything behind it. Build cars. Break them. Fix them. Learn why they failed. Australia, 1997. No internet. Just scrapyards, newspapers, and a garage. Start with a wreck and turn it into a 3,000+ HP beast — if you know what you’re doing. Every part matters. Engines blow. Brakes fail. Nothing is handed to you. You’ll spend more time building than racing. You’ll make mistakes! You’ll learn! You’ll get faster! This game is for those who love to wrench, experiment, and figure things out. If you just want to drive and win — this isn’t your game. But those who get it… don’t stop.