Convertible Pack
Convertibles Pack has been designed for those, who want to stand out from the crowd and want to have some special cars in their garage. It is a supporter pack of our development: You get extra content, but you don't need it to play our game. The pack contains 8 of our cars in a roofless variation with several races specifically made for convertibles.