Take a trip down memory lane and relive the magical times of the 8-Bit era with a collection of Namco’s hits and long-lost treasures in Namco Museum Archives Volume 2. ■Includes 11 titles! In addition to 10 classic Namco titles, some of which were never localized and released in the west, an 8-Bit consolized version of "Gaplus" is included as a bonus! (Titles included: Galaga, Battle City, Pac-Land, Dig Dug II, Super Xevious, Mappy-Land, Legacy of the Wizard, Rolling Thunder, Dragon Buster II, Mendel Palace, and Gaplus) ■Equipped with convenient modern functions! Convenient features such as the "save function" that allows you to interrupt the game at any time and the "replay function" that allows you to start over at the last minute.