FINAL FANTASY XV
Noctis, crown prince of the magical Kingdom of Lucis, embarks on a quest to reclaim his homeland in this action RPG. Take up the steering wheel and hit the road with your colorful companions to explore a vast and breathtaking world. Invoke the power of your ancestors and effortlessly warp through the air in thrilling combat. Longtime fans and fresh faces alike, get ready to experience cutting-edge interactive entertainment in this fantasy based on reality.