FFXV Holiday Pack (Free Version)
This pack includes a selection of useful accessories as well as a ticket to a special in-game carnival to be held in January 2017. ・Nixperience Band ・Warrior's Fanfare ・Choco-Mog Tee* ・Carnival Passport Note: Starred items (*) will be made available in the January update. The Carnival Passport is functionally identical to the paid version. Update: The carnival is no longer accessible as of 01:00 UTC on February 19th, 2017.