Faaast Penguin
You’ve never been on a vacation like this―― Heading for an extravagant dinner, penguins collide in a knockout race. TAKEOFF! 🐧How to Play Faaast Penguin📷️ [Racing Tour] ◯Race at all kinds of resorts from all over the world! From beaches and snowy mountains to Japanese castles and the Amazon! Enjoy a thrilling 10-minute trip across diverse stages! Master each stage's gimmicks and enjoy chaotic resort activities! ◯Intuitive and exciting action Stomp opponents to boost your speed and outsmart rivals with shortcuts! Collect sardine cans for a chance to turn the tables with an ultimate ride! You can even use obstacles to your advantage and race through the chaos! ◯Survive the party in this knockout action race! The survival race spans a thrilling 4-course knockout competition. Race through each stage as fast as you can and rack up points to claim overall victory! ◯You have a bit of time to spare. What will you do? I’ll be on vacation with friends! Play alone? Dive in with friends? Or huddle a big group for a party? Solo play, up to 4-penguin party play, and custom matches for up to 40 penguins. With cross-platform compatibility, anyone can splash their way in! [Penguin Climbers] ◯ The plane is leaving without you?! Time for a great escape! During a fun snowy mountain tour, a cliff collapses! It's a disaster! The penguins' desperate (or not) climb begins as they race back to the plane about to depart. Climb walls with an ice axe, occasionally rescuing friends with a fishing rod, and forge your way through the harsh surroundings. Team up with friends to reach the summit, or challenge yourself solo for a more disciplined climb. Will you safely reunite with the tour conductor and snap a memorable photo? ◯ To snowy mountains, jungles, and starlit skies! Explore a mysterious island. The penguins have arrived at the mysterious Enigma Islands, where the terrain changes daily. From giant bird nests and mysterious mech penguins to fishing spots, there are plenty of fascinating places to explore. Collect items, defeat enemies, and experience survival action unlike any race! 🐧Abundant penguin customization Customize your outfits, Rides, Ultimate Rides, and emotes to stand out! Some outfits even change based on your gameplay. Since performance isn't affected, why not enjoy your vacation in style. Courses and skins are scheduled to be continually added each season! Now, become a penguin and let's all head out together!