Color Pals
Switch up your hue to navigate tricky maze-like platforming stages! Welcome to the cute and satisfying world of Color Pals, where brainteasing puzzles meet simple single-screen platforming fun! Enjoy 50 stages of hue-based trickery as you take the role of a colored cube and navigate 2D maze-like levels to reach a portal on the far side. But be careful! You can only touch walls, floors, ceilings and platforms that match your current color. Replay stages as many times as it takes, and freely replay cleared levels any time to improve your skills!