Cat From Hell
In this game you're about to destroy the grandma's house. Knock over priceless vases, shred curtains mid-nap, and bat heirlooms into oblivion! Whether it's eating the fish from the aquarium, breaking flower pots, or throwing random items across the room, a cat simulator lets you do it all. Scratch carpets, couches, and any furniture in sight as you explore different rooms filled with destructible objects. Every scratched sofa and shattered plate fuels Granny’s escalating rage. How much havoc can you unleash before she snaps? Features: ★ Living Room Warfare: Trash fully interactive environments ★ Dynamic Rage System: Granny’s reactions escalate from annoyed to absolutely unhinged ★ Zero Rules, All Fun: A sandbox playground for unapologetic mischief ★ Simple, fun, and addictive gameplay Play Cat From Hell now and start your journey as the ultimate troublemaking cat!