Sid Fish Games Bundle
Escape Sequence Use your puzzle skills to help the player escape the dungeon. Arrange the blocks in sokoban manner to move the pawns, and they will move blocks that aren't directly available to you. Plan their movements well, know when to start and stop, let them make new movement sequences for you, smart out your way to freedom. Space Filler A sokoban inspired push blocking puzzle game. Use the d-pad to move the space man with the objective of pushing the green blocks until they perfectly cover each hole in order to progress through each level. Undoing moves or restarting levels if you are stuck is possible. Yellow blocks are magnetic. They will stick to any other green block they touch and they too will become magnetic. You can push your blocks into the purple walls to rearrange the shape of the connecting blocks. The spaceman must avoid the holes or they will get sucked out into space.