3XTINCTION - Legendary Edition
3XTINCTION - Legendary Edition includes the base game 3XTINCTION and the DLCs: PREMIUM PACK 1, PREMIUM PACK 2, 2URVIVE MERCENARIES PACK, and BROKEN MIND MERCENARIES PACK. 3XTINCTION is an online cooperative shooter with tactical and strategic elements. After a series of failed experiments on spiders, the world has been devastated by an outbreak. You and your friend must work together to complete your missions. Prepare before each wave, buy weapons and ammunition, and set up turrets to survive. With each wave, the infected grow more numerous.