Entropy Survivors
Survive the forces of Entropy solo or with friends to save the universe! A sword-wielding mech. A sharpshooting space frog. Control both characters simultaneously against the forces of Entropy in this bullet heaven roguelike. Though your defeat may come swiftly (and often), you’ll bring these two unlikely heroes home using nothing but the unstoppable power of friendship (and an arsenal of mind-blowing cartoon weapons)! Single player or 2-4 player on-line co-op Play by yourself, or bring your friends along for a genre-bending online co-op experience! Become best buddies with synergetic builds or prove yourself champion in the contest for high score. Customize powerful weapons and classes Is your shotgun out of ammo? Throw it at your enemies! Feeling hungry? Use your spear as a shish-kabob. Unlock dozens of customizable options to power up and create your own playstyle. Arsenal of epically colorful and creative abilities From weaponized garbage trucks to a gun that shoots bees, Entropy Survivors is overflowing with unique weapons, abilities, and upgrades that’ll make you ask “What?” Stylized 3D sci-fi world Beautifully crafted alien landscapes meet colorful bomb bursts and delicious chain reactions. Find the sights and sounds of an entire carnival arcade within one 20-minute level!