10tons Physics Puzzle Double Pack
Baseball Riot: Baseball Riot is a fun physics based puzzle game packed with slapstick comedy and mayhem! Take control of retired star batter Gabe Carpaccio as he goes on a crusade to free his former team from the grasp of Explodz Inc. King Oddball: End the world with boulders! The King swings a boulder back and forth with his tongue and you get to release it by pressing a button. Time the release accurately and crush as many targets as possible with each boulder.