My Child Lebensborn Remastered
Help your child, in a story-driven nurture game based on true events Polygon: "My Child Lebensborn tells a disturbing tale about innocents in the aftermath of WW2” LevelUp: “The strongest game experience that I have ever had.” You adopt a young Lebensborn child in Norway after WW2, but parenting will be hard as your child grows up in a hostile and hateful environment. See a different side of the war, inspired by the true stories of the Lebensborn children. Discover how hatred of our enemies continues to create victims, even after victory. Discover their past and support them in the present. You must balance your time and resources to provide for your child. You will find answers to the hard questions; about their history, the hatred, bullying and the passing of blame. Can you help Klaus/Karin cope with the heavy inheritance of the German occupation, so they will find their place in a country that is celebrating its freedom. You can make the difference.