[DMC5] - Playable Character: Vergil
Adds Vergil as a playable character in the story campaign, Bloody Palace mode and The Void. Note: Cannot be used with Devil May Cry 5 Special Edition Note: Certain achievements cannot be acquired while playing as Vergil.