Devil May Cry 5 Deluxe + Vergil
The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. The Deluxe Edition includes the full game, Playable Character: Vergil (also available separately), and the following additional content: - Devil Breaker weapons: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster - Dante weapon: Cavaliere R - Battle music: 3 tracks each from Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3, and Devil May Cry 4 - Alternative voices: Style Rank Announcers, Title Calls - Live Action Cutscenes Note: Devil Breakers and alternative music/voices/cutscenes are usable from mission 2 onwards. Dante weapon Cavaliere R can be used in-game after acquiring the Cavaliere. Use the Gallery > Jukebox option to change music/voices and the Options > Cutscene Customize option to change cutscenes. Live Action Cutscenes voice audio is in Japanese only. Please check your previous purchases to avoid duplication. Noted: Language support for Chinese(Traditional and Simplified) and Korean is available by downloading the "Asian Language Pack" in the bundle.