Bleak Faith
“It mixes both Sci-Fi and Medieval fantasy to create a unique world that might be one of my new favorite game worlds” – Keen Gamer “A must try for the Souls faithful” – CGMAG “Bleak Faith: Forsaken is an enjoyable, atmospheric adventure through a decaying world.” – God is a Geek Bleak Faith: Forsaken is a ‘souls-like’ third-person open world survival horror action RPG where you play as one of the Forsaken, the last frontier of humanity against the growing horrors of the Omnistructure; an interconnected and surreal environment containing a unique and twisted mix of dark gothic medieval world and brutal, decaying modernist architecture. Praised for its stunning atmosphere and vast, unforgiving, and interconnected world, explore the last remnants of civilization and discover pockets of civilization in the perpetually expanding Omnistructure. Lose yourself in a journey unlike any other. Open World and Exploration: Explore the Omnistructure for the first time ever. Rich in atmosphere and rife with danger, be prepared to be immersed in a new world unlike any you've experienced before. Not every path is paved and catered to you, so be prepared to run, climb, leap, to ascend in Bleak Faith. Hardcore Combat Experience: Combat is dangerous and will push you to your limits. Positioning, timing, and resource-management are all things you must keep in mind at all times. Expect to be challenged. Epic Boss Fights: Be prepared for memorable boss fights with unique soundtracks. Bosses ramp the danger levels even higher and ensure a thrilling ride through the manifold sectors of the Omnistructure. RPG Progression and Playstyle Versatility: Choose a class and progress into your perfect playstyle. But remember, not every choice is reversible, so decide wisely what direction you take your character in.