Devil May Cry 5 + Vergil
The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. Now includes the Playable Character: Vergil downloadable content (also available separately). A brand new entry in the legendary action series, Devil May Cry 5 brings together its signature blend of high-octane action and otherworldly original characters with the latest Capcom gaming technology to deliver a graphically groundbreaking action-adventure masterpiece. Please check your previous purchases to avoid duplication. Noted: Language support for Chinese(Traditional and Simplified) and Korean is available by downloading the "Asian Language Pack" in the bundle.