Dark Arcana: The Carnival
Find the missing woman lost in a mysterious Carnival of Horrors. Investigate two worlds: the one you know and an alternate plane existing behind the Hall of Mirrors. Discover the secret of an ancient being known as the Evil One. Reveal the story of star-crossed lovers and stop the Evil One from breaking its magical chains and invading our world.