Wargaming.netAction & adventure
This is a first: get exclusive cruiser Milwaukee with more goods in this tailor-made set. The ocean awaits! This bundle includes: American Tier II Premium cruiser Milwaukee 7 days of Premium Account 1,500,000 credits If Milwaukee is already in your collection, you'll receive compensation of 1,500,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.