The Rails are Yours in Train Sim World 5: Deluxe Edition! Take on more challenges as you master additional trains and iconic cities across 4 routes. Be swept off your feet with the commuter mayhem of the WEST COAST MAIN LINE, including the Northwestern Class 350 and more. Lean into even more action on the WCML with the sleek and famous Avanti West Coast Class 390 Pendolino! Variety abounds on the twisting KINZIGTALBAHN with the tilting DB BR 411 ICE-T and more. Experience additional passenger flavour on the Kinzigtalbahn with the FlixTrain Vectron and Talbot coaches! The Sun-soaked tracks of the SAN BERNARDINO LINE play host to Metrolink movements, powered by the MP36 and F125. Hop to the hills of BNSF territory with CAJON PASS. Master mountain pass railroading over the peak to Barstow and operate local freight on the San Bernardino Line. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 5 FAQ'.