Behaviour InteractiveAction & adventure
Pre-order now to get instant access to the Plunderer's Instinct feature to aid you in your search for hidden collectibles. The Casting of Frank Stone Deluxe Edition includes: - The Base Game - Instant access to The Cutting Room Floor, a new feature that allows you to return to key decision points in the story and change their outcome or track down collectibles you missed - 8 Exclusive Costumes Purchasing the Deluxe Edition of The Casting of Frank Stone will unlock exclusive rewards in Dead by Daylight via your Behaviour Account*, including: - "Frank Stone Mask" Cosmetic for The Trapper [DELUXE EXCLUSIVE] - "Frank Stone" Badge & Banner [DELUXE EXCLUSIVE] - 3 Rellik Doll Charms [DELUXE EXCLUSIVE] - "Murder Mill" Shirt Cosmetic for all Original Survivors - "Murder Mill" Badge & Banner - 2 Million Bloodpoints The storytelling prowess of Supermassive Games meets the Dead by Daylight universe in a haunting horror game that won’t soon be forgotten. The shadow of Frank Stone looms over Cedar Hills, a town forever altered by his violent past. As a group of young friends are about to discover, Stone’s blood-soaked legacy cuts deep, leaving scars across families, generations, and the very fabric of reality itself. A Mystery of Cosmic Proportions In the depths of an Oregon steel mill, the gruesome crimes of a sadistic killer spawn horrors beyond comprehension. Delve into the mystery of Cedar Hills alongside an original cast of characters bound together on a twisted journey where nothing is quite as it seems. Choose Your Fate Every decision you make shapes the story and impacts the fate of the characters within it. Brimming with emotional gut-punches and high-stakes horror, discover how a simple decision can become a truly heart-wrenching dilemma. An Immersive Nightmare For those who find comfort in the unknown, and glee in the grotesque, Supermassive Games’ cinematic storytelling brings new levels of emotion, immersion, and intensity to this darkly rich universe. A World Beyond The Fog Experience a never-before-seen look at the wider world of Dead by Daylight, Behaviour Interactive’s acclaimed multiplayer horror game. Filled with spine-chilling twists, this dark original tale is certain to haunt you long after it’s over. *A Behaviour Account with linked entitlements to both The Casting of Frank Stone and Dead by Daylight is required to claim rewards. Dead by Daylight rewards will be redeemable starting September 3rd, 2024.