Where Winds Meet-600 Echo Beads
In Where Winds Meet, purchase this item to claim 600 Echo Beads. Additional 600 Echo Jades will be granted upon first purchase of this item. With each purchase, you will claim additional 68 Echo Beads. Echo bead can be used in the shop to unlock premium skins, mounts, weapons, effects, and other appearances. Your participation in the in-game lottery offers a chance to claim rare appearances and exchange for unique items. Echo Jade can be used to draw for appearances and exchange for unique items.