War Thunder - Senrai Maidens: Usagi Pack
This Pack includes: Type 90 (B) (SM) (Rank 7 Japan) Premium account for 20 days 2500 Golden Eagles Unique camouflage: "Usagi" Unique portrait: "Usagi" Unique title: "Fan of Usagi" Unique decal: "Usagi" Unique voiceover for the crew on the vehicle from the pack Bright and unstoppable, Usagi of the Senrai Maidens commands her customized Type 90 — a swift whirlwind of speed and fire. She laughs in the face of her enemies, acting boldly, quickly, and with genuine passion. When Usagi enters the battle, the battlefield fills with energy — and every shot she fires rings out like a joyful challenge! The Type 90 is a fairly unique MBT design, featuring a very impressive 4-second autoloader, allowing it to beat the reload time of all contemporary MBTs. It doesn’t offer the strongest protection from incoming rounds, but it makes up for this with very impressive mobility, with the Type 90 outpacing the vast majority of contemporary vehicles. It also comes with a laser rangefinder and thermal sight, allowing you to accurately and rapidly fire shots at long range from your 120 mm cannon. Please note! Senrai Maidens’ characters are not added to the game and appear in the images next to the vehicles solely for visual purposes. The unique vehicle camouflages in these packs are fictional and if the “Show content in the battle: Except fictional” option is enabled in the “Customization of Vehicles” settings, these will appear to other players as historical camouflages for similar vehicles, but with the characteristic exterior customization elements preserved. You can also switch to the default camo if you prefer. Note! Refund is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!