“War Thunder never changes” Pack
This pack includes: 2299 Golden Eagles Premium account for 13 days Unique title: “World on Fire” Unique decal: “Wasteland Crawler” War Thunder. War Thunder never changes. From the very beginning, when the first players took to the controls of fighters and bombers, the unceasing debate about the nature and essence of the Game spread far beyond the Forums. The year is 2299. Much of what had been seen in the game had already been forgotten, overgrown with legends and myths. Only a wanderer from the secret Shellter 113 knew the truth. He crawled the Wasteland for years, trying to find the legendary D point. The point where it all began. The point where it all must end.