Two Strikes - Shinigami
The Shinigami Descends DLC Long watching from the veil of shadows, the Shinigami now steps into the arena. The collector of souls brings with him every technique stolen from the fallen — the architect of Two Strikes is yours to command. Cold, patient, and all-knowing, he fights not for glory or pride, but to decide how every story ends. On the battlefield, the Shinigami is both inevitability and execution. He adapts to his opponent’s style, turning their own strength against them with devastating precision. Every strike is measured. Every movement is inevitable. To face him is to confront your final moment. This DLC pack includes the playable character Shinigami, featuring a fully unique move set with stance-shifting combat, ritual executions, and soul-stealing finishers. Also included is a new stage, The Twilight Gate, where spirits wander between life and death — accompanied by an original music track composed exclusively for this release. The Shinigami is fully playable across all online and offline game modes.