Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4: ScotRail Express is available as a separate purchase. Designed to modernise British Rail’s network, the Class 158 was among the higher end of newly introduced ‘Sprinter’ rolling stock; destined to handle regional express work thanks to its more comfortable interior and higher top speed. While the Class 158 would go onto become synonymous with regional services throughout the UK, the fleet entered service first in Scotland. Today, ScotRail still make considerable use of the Class 158, having modified, and modernised it over the years. In Train Sim World 4, the Class 158 compliments the ScotRail roster with timetable and scenario appearances on the Ediburgh - Glasgow line, as well with scenarios on Fife Circle. Operate services out of Glasgow Queen St, and work on Firth of Forth operations.