S.T.A.L.K.E.R. 2: Cost of Hope
The Cost of Hope A New Journey Head out on a new expedition into the Zone in this massive, non-linear expansion. Dozens of gameplay hours are packed with unforgettable stories and twisted characters – all wrapped in the signature atmosphere of decay with a flicker of hope. Between Duty and Freedom The fragile peace between these bitter rivals is shattered. Pick a side in a tangled web of intrigue and half-truths, where no choice is clean or truly right. You Won't Believe Where I've Been Chornobyl Nuclear Power Plant – forbidden for decades – now calls to stalkers. Cut your way through the Iron Forest's mazes and never-before-seen locations. Face New Horrors and Wonders Brand-new weapons and gear will help you survive new mutated nightmares, lethal anomalies, and human threats on your brutal and unforgiving path. Learn the Cost of Hope The S.T.A.L.K.E.R. saga gets a new chapter – and you're writing it. Your choices change everything, shaping both the outcomes and the very journey itself.