Space Engineers: Sparks of the Future Pack
The Space Engineers - Sparks of the Future includes the Sci-Fi LCD, the Neon Tubes, the Sci-Fi Ion Thrusters, the Sci-Fi Atmospheric Thrusters, the Sci-Fi Interior Wall, the Bar Counter, the Sci-Fi Control Panel, the Sci-Fi 1-Button Panel, the Sci-Fi 4-Button Panel, the Sci-Fi Sliding Door, the Sci-Fi Armor Skin, the 2 Neon Armor Skins, the 8 new character emotes. This content is not pay to win and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Sparks of the Future Pack, but you want to play with friends or other players who did buy the Sparks of the Future Pack, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and enjoy the game. Sci-Fi LCD A truly massive LCD panel for the biggest jobs. Neon Tubes Completely customizable neon tubes. Sci-Fi Ion Thrusters Upgraded Sci-Fi Ion thruster and thruster flame. Sci-Fi Atmospheric Thrusters Upgraded Sci-Fi atmospheric thrusters. Sci-Fi Interior Wall Give your builds an all new, Sci-Fi feel. Bar Counter Relax with faction mates at a custom Bar Counter. Sci-Fi Control Panel A new, custom, control panel. Sci-Fi 1-Button Panel One button panel with customizable LCD. Sci-Fi 4-Button Panel Four button panel with customizable LCD’s. Sci-Fi Sliding Door Small grid sliding door variation. Sci-Fi Armor Skin Update your builds with a new Sci-Fi skin! 2 Neon Armor Skins The grid has never looked so good. 8 new character emotes “Whatever”, “Yelling”, “Charge”, “Dance Disco 1”, “Dance Disco 2”, “Looking around”, “Stretching”, “Come here baby!”