Sea of Thieves Festival of Plenty Bundle
Seasoned pirates know that fun, feasting and being thankful are just as important as fighting and looting! The Festival of Plenty Bundle includes four fun emotes such as a Bursting With Joy emote to help you get into the mood for celebration, plus 1000 Ancient Coins so that you can grab some fun cosmetics to boost the party atmosphere. Help The Hunter's Call launch this new Festival with the four food-themed instruments also included. Finally, a free bonus of 25,000 gold will help you get dressed up for the feast. The Festival of Plenty Bundle contains 1000 Ancient Coins, four emotes (I Love You, Trembling, Despair and Bursting With Joy), four themed instruments and a free 25,000 gold bonus.