MK1: Quan Chi
A Demon of the NetherRealm, Quan Chi has mastered black magic to harness the power of the dead. Now a master of the Netherrealm's most vile sorcery, Quan Chi plots with Shang Tsung to conquer the realms. He will not be denied. This pack includes playable character Quan Chi including all new move-sets.