Mega Man X
Sigma and his mavericks are back, and they mean business! Jump into the adventure with this official Mega Man world inspired by the Capcom original. Use Mega Man's arsenal of 9 weapons to fight an army of enemies as you make your way through iconic levels and defeat epic bosses! Vibe with the original Mega Man X soundtrack and showcase the classic Mega Man skins included.