Life is Strange: Wavelengths
Play as Steph Gingrich in the year before Alex came to Haven Springs, in an exclusive standalone story set in the iconic Rocky Mountain Record Traders store and KRCT radio station. Spin records, host a radio show, and face your future. Step into Steph's booth as the all-new radio show host for KRCT: Haven's best - and only - radio station. Over four seasons, discover more about Steph's past and her relationships as she makes her mark on the record store, uncovers its secrets – and decides her future. LIVE ON AIR You're the DJ: choose records for the playlist, 'ad lib' your way through local commercials, and help Steph compose an own original song. ROLL THE DICE Give D20-powered advice to callers with problems both serious and mundane, GM a tabletop RPG, and reach out to reconnect with an old friend. SMALL TOWN PRIDE Swipe left or right on Steph's dating app matches, and join Steph as she reminisces about formative Prides past. A ROOM OF HER OWN See the record store change over the seasons as Steph asserts her personality, and discover its hidden history and surprising spaces as you explore. ALL-NEW SOUNDTRACK Hits from Girl in Red, Alt-J, Portugal, The Man, Foals, Hayley Kiyoko, Maribou State, and more set the tone for Steph's journey, each packing an emotional punch. This content requires the base game Life is Strange: True Colors in order to play. This bonus story, ‘Wavelengths’, will release after Life is Strange: True Colors.