Life is Strange: True Colors - Life is Strange Hero Outfit Pack
Change up Alex's look with 4 new outfits inspired by past Life is Strange protagonists. The pack includes clothing inspired by Chloe’s Misfit Skull, Sean’s Wolf Squad, Daniel’s Space Mission, and Max’s Jane Doe outfits. The Life is Strange Hero Outfit Pack adds 1 optional outfit to your wardrobe in each of the first four chapters. CHAPTER 1 – MISFIT SKULL Indulge your punk rebellion with this outfit inspired by Chloe’s iconic ensemble from Life is Strange. CHAPTER 2 – WOLF SQUAD Howl at the moon with this sweater based on Sean’s characterful hoodie from Life is Strange 2. CHAPTER 3 – SPACE MISSION Blast off with this chic shirt incorporating Daniel’s unforgettable rocket from Life is Strange 2. CHAPTER 4 – JANE DOE Get dressed to the nines to solve crimes, with this t-shirt of Max’s classic Jane Doe design from Life is Strange. This content requires the base game Life is Strange: True Colors in order to play. The Life is Strange Hero Outfit Pack will release alongside the base game.