Immerse Gamepack Sea of Thieves
Step into the soundscape of the seas. This bundle includes a single Immerse Gamepack licence, unlocking continued use of your Personalised Profile for heightened, immersive audio. Your pirate will also receive the Coconut Headband cosmetic item to wear in Sea of Thieves.