Ichiban Pirate Crew Set
Add-on for Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii that adds the Hero of Yokohama, Ichiban Kasuga and his pet crawfish Nancy to your pirate crew. ■ ICHIBAN PIRATE CREW SET - Ichiban Kasuga crewmate - Nancy supporter *The “Ichiban Pirate Crew Set” will be available after the main character's pirate ship upgrade event in Chapter 2 of the main game. *The contents of the "Ichiban Pirate Crew Set" will not be counted toward in-game achievements.