Hunt: Showdown 1896 - The Beast Hunter
This DLC contains one Hunter and two Weapons: - The Beast Hunter (Hunter) - The Bark (Romero 77 Hatchet) - The Bite (Crossbow) For as long as he could remember, Theodore Tuck was plagued by the same nightmare of being surrounded by sharp teeth, frothing with bloody spittle, snapping to tear the flesh from his bones. And each morning he would awaken with a fresh new scar. Certain that the dreams were an ill-omen, Tuck went on a search finally finding those nightmarish creatures in Louisiana. He proved his mettle by hunting the beasts of the Bayou and his skill with animals, but when he set out to tame the hellhounds themselves, even most Hunters thought he’d gone too far. His attempts earned him infamy – and many additional scars.